Veelgestelde vragen

Levertijden

De verzendtijd bedraagt 1-3 werkdagen. Dit betekent dat het pakket binnen 1-3 werkdagen op de post gaat, daarna ligt het aan de pakketdienst hoe snel het binnen komt. Dit zal meestal de volgende werkdag zijn.

Tijdens feestdagen en acties kan het bij JungleHome drukker als normaal zijn. Ondanks de drukte doet JungleHome er altijd alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verwerken. Houd er echter rekening mee dat je bestelling wat later bij je aan kan komen, dan dat je van JungleHome gewend bent.Heb je vragen over deze aangepaste levertijden? Neem dan contact op met onze klantenservice via contact@junglehome.com

Verzendkosten

✓Nederland

- Pakket met track & trace- €4,95

Verzendkosten zijn gratis boven het bedrag van €75,- (met track&trace).

✓België

- Pakket met track&trace- €5,95 

Verzendkosten zijn gratis boven het bedrag van €75,- (met track&trace).

Retourneren

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer, maar geen enkel probleem om deze te retourneren. Bij JungleHome heb je de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na ontvangst. 


Hoe retourneer je jouw bestelling?

Je stuurt hem zelf op eigen kosten met PostNL retour. De postbus van JungleHome kan alleen retouren van PostNL aannemen. Stuur je pakketje op naar het onderstaande postadres.​ Vergeet niet het bonnetje met track&trace goed te bewaren tot dat wij je retour verwerkt hebben. Vergeet bij het retourneren van je product(en) niet een briefje met bestelnummer toe te voegen voor een snelle verwerking van je retour.

Postadres:

Fruitweg 26

2321GK, Leiden

T.a.v Junglehome

Zorg dat de producten goed en stevig verpakt zijn, zoals je ze ook ontvangen hebt. Wanneer een item met schade of kapot bij ons arriveert omdat hij niet met hetzelfde verpakkingsmateriaal en verzending materiaal is terug gestuurd, kunnen wij geen geld terug geven.

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

✓iDeal

✓Visa

✓Mastercard

✓Bancontact (Belgie)

✓Sofort (Duitsland)

✓PayPal

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Mail: contact@junglehome.nl

Instagram: @JungleHomeNL

Via het contactformulier

Belangrijk! Onze klantenservice is momenteel voor onze internationale klanten alleen beschikbaar in het Engels.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@junglehome.nl

Blijkt er na ontvangst van uw bestelling schade aan één of meer van de producten te zijn, meld dit dan binnen 24 uur na ontvangst. Graag ontvangen wij foto's van de schade zodat we het sneller af kunnen handelen. We kunnen dan op zoek naar een gepaste oplossing.

Algemeen

Wanneer je nog iets wilt veranderen aan je geplaatste bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via contact@junglehome.nl Mogelijk is je pakketje nog niet verzonden en kunnen wij de wijziging nog maken. Is je pakketje al wel verzonden, dan is het niet meer mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren.

Privacybeleid JungleHome klik hier om te bekijken.

Algemene voorwaarden JungleHome klik hier om te bekijken.